Sedmero myšlenek.

3. ledna 2010 v 13:28 |  Ana*
Myšlenka č. 1: "Když už jsem si dal/a smažák, mohu si dát i hranolky."
  • Pokud uvažujete stylem: stejně jsem se provinil/a proti zdravé stravě, tak už je to jedno, děláte velkou chybu.
Myšlenka č. 2: "Dám si jen tento jeden koláček/chips/chlebíček."
  • Jeden koláček, chlebíček nebo jakákoli další chuťovka se může snadno zvrtnout v tisíc a víc kalorií, pokud se nedokážete ovládat a spořádáte jich celý tác.
Myšlenka č. 3: "Partnerovi se nelíbí moje postava, tak bych asi měla začít cvičit."
  • Jestliže toužíte zhubnout jen kvůli neomaleným poznámkám svého okolí, výsledkem bude téměř jistě jen ještě větší frustrace a nulové sebevědomí.Hubnout byste měli zásadně jen kvůli sobě samým.
Myšlenka č. 4: "Hubnout v zimě je k ničemu. Počkám s hubnutím do plavek."
  • Odborníci doporučují, aby lidé nezačínali hubnout až v době, kdy se blíží doba dovolených a prázdnin, protože jsou pak v mnohem větším stresu a hubnutí se většinou nezdaří tak, jak si dotyčný představoval. Mnohem výhodnější je představovat si sama sebe v plavkách v průběhu celého roku a hubnout průběžně.
Myšlenka č. 5: "Tloušťku máme v rodině, tak stejně nezhubnu."
  • Genetika sice determinuje rozložení tuku v těle, ale za svůj váhový průměr a hlavně fyzickou kondici si odpovídá každý sám.Výzkumy dokazují, že lidé, kteří jsou silnější, ale mají dobrou fyzickou kondici, žijí déle než lidé, kteří mají sice normální váhu, ale nejsou tělesně fit.
Myšlenka č. 6: "Po vyčerpávajícím cvičení si mohu dopřát dvojitý cheeseburger."
  • Naprostá většina lidí nadhodnocuje množství kalorií, které v průběhu dne i při cvičení spálí. Aby žena, která má 63 kilo, spálila dvojitý cheeseburger, musela by běžet rychlostí 8km/h víc něž 60 minut. Přestaňte se odměňovat jídlem. Po namáhavém cvičení si raději slibte relaxační pěnovou koupel nebo klidnou hodinu s oblíbenou knihou.
Myšlenka č. 7: "Odpolední únavu zaženu něčím sladkým."
  • Cukroví a ostatní sladkosti mají jen velmi malou výživovou hodnotu a destabilizují krevní cukr. Výsledkem toho bude jen o to větší únava a chuť na sladké, která se po chvíli dostaví. Abyste zažehnali chuť na sladké, která se odpoledne často dostavuje, dejte si minisvačinku přibližně půl hodiny předtím, než vás obvykle přepadne záchvat hladu. Pokud se najíte dřív, než se budete cítit úplně bez energie a vyhladovělí, lépe odoláte chuti na sladké a budete si moci dát jídlo, které vás udrží syté až do večeře.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama